joi, 30 decembrie 2010

Waiting for inspiration..

Nu am inspirație!
De câteva zile încerc să scriu ceva pe blogul ăsta și nimica, când mă pun în fața leptopului și sunt pregătită să scriu mă blochez, așa că enervată că nu găsesc nici-un subiect despre care să scriu mi-am spus că asta ar putea fi un subiect destul de bun.
Adică până la urmă fiecare are momente în care nu are inspirație(bine,eu mai des decât alții) am încercat să mă uit și la filme romantice, poate,poate dau de vreo poveste, dar nimica frate, adică absolut nimica,m-am speriat așa că am luat o carte și trebuie să recunosc, sunt destul de mândră de mine că am reușit să termin am 5-lea volum din Casa Nopții,așa că mi-am dat seama că nu a fost chiar așa de rău că nu am avut inspirație..daar mi-am dat seama că asta nu v-a face ca prin magie ”vampirească” să îmi scrie cineva pe blog un subiect interesant,așa că am scris chiar despre non-inspirația mea.:]
Deci cu mâna pe inimă vă promit că în 2011 am să am mai multă inspirație, sau cel puțin eu am să încerc să am , să vedem dacă și inspirația o să țină cu mine.

Un comentariu:

  1. se mai intampla :D sunt sigura ca in 2011 vei avea inspiratie. BTW, cum e "Casa Noptii"? Esti si tu fan Twilight?

    RăspundețiȘtergere