duminică, 16 ianuarie 2011

Aseară am dansat în ploaie!
 Da eu, eu am dansat în ploaie, și am simțit tot,am putut să plâng,să râd am simțit din nou că veche M. mai e acolo..
 Mă sințeam atât de liberă, puteam să ating luna, să o iau în mână și să fie numai a mea, puteam să iau o stea și să ți-o dau, dar am lăsat-o acolo pentru că m-am gândit că e a cuiva și va plânge cineva după ea.
Până acuma am fugit de trecut, am dat vina pe tine niciodată pe mine, am uitat să mai sper..
Nu cred că mai vrei să ști ce e cu mine, nici eu nu pot să mint și să spun că totul e bine
Nu știu ce vreau..
Vreau să uit?
Vreau să strig? 
Ploaia?! Vine peste mine, mă răcorește îmi șterge lacrimile, dar nu și amintirile.
Nimeni nu poate să înțeleagă ce e în inima mea, sincer? nici eu nu mă înțeleg..
Să te chem?
Să te iert?
 * 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu