luni, 3 ianuarie 2011

Fum de țigară.

Am pășit în cameră zgomotos lăsând tocul să facă gălăgie, el stătea la geam și fuma liniștit , muzica se audea în surdină.
-Știam că vi!
-Serios?De unde le ști tu pe toate?
I-am luat țigarea din mână și am tras un fum nervoasă din el , el nu a comentat , nici măcar nu m-a privit și-a luat altă țigară din pachet și o aprinse nervos.
-De ce trebuie să pui mereu întrebări tâmpite?Vocea lui era nervoasă și ridicată.
M-am apropriat destul de aproape de el încât să-i simt respirația caldă la mine pe obraji l-am privit în ochii și i-am răspuns sec..
-Doar am învățat de la tine nu?Am avut timp să trag un fum și să-i suflu direct în față răzând.
În secunda doi mă prinsese și mă aruncase în pat , nici nu m-am chinuit să mă împotrivesc , mă ține strâns de mâini și mă săruta nervos, văzând că nu ripostez continua.
Am rupt tăcere și râsul meu îl trezise parcă făcându-l să se uite nervos la mine și să strângă și mai tare de încheieturile mele.
-Nu ești în stare nici să cucerești o femeie, trebuie să le forțezi să ajungă în patul tău, patetic.
Îmi dădu drumul la mână,dar mă prinsese strâns de talie și în timp ce îmi mângâia fața cu nasul lui îmi sopti agresiv la ureche:
- Spui de parcă nici nu vrei.
-Nu,nu vreau,nu așa.
Am reușit să îmi fac loc din brațele lui și m-am dus înapoi la fereastră lăsând aerul rece să-mi răcorească obrajii pe care îi simțeam arzând, am luat încă o țigară și am fumat jumătate din ea până când a rupt el tăcerea.
-Lasă-mă să te ajut..
-Cum ai vrea să mă ajuți tu pe mine, uită-te la tine..
M-a prins de mână și mă întoarse către el , mă prinse în brațe și îmi dădu părul de pe față.
-Lasă-mă!I-am urlat în față.
M-am tras din brațele lui și am continuat să trag  din țigarea mea care acuma era pe terminate, am tras aer în piept și mi-am reglat vocea..
-Am venit aici pentru afaceri..
-Atunci să vorbim despre afaceri..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu