joi, 17 februarie 2011

Taking back my love..

Te priveam în ochi , mi-ai văzut vulnerabilitatea așa că ai spus ce vroiai demult..
-Haide, pleacă, ești liberă!Poți să îți iei toate lucrurile dacă înseamnă așa mult pentru tine.Eu ți-am dat visele pentru că ai însemnat viața pentru mine. Meritam să mă rănești așa?Ce, crezi că nu știu că ți-ai pierdut controlul?
Și am aflat asta de la băieți!?Spui că sunt rece dar tu economisești din suflet , știi bine că nu mă interesează banii!
Am tăcut și mi-am dat ochii peste cap, știam că nu mă rănesc astea, sunt doar vorbe în vânt.
Am pășit încrezătoare în cameră făcând zgomot cu tocul și te-am lăsat să continui..
-..dar îmi iau înapoi  tot, îmi iau înapoi dragostea ,ți-am dat prea mult dar acuma îmi iau totul înapoi!
-Ce am făcut?Sunt așa confuză.. stau aici și te privesc.Din cap până în picioare , mereu despre tine.Haide ia-ți cheile, nu pentru asta am nevoie de tine..crezi că nu e destul?
-Da, cred!
-Te-ai făcut singur de piatră!
O, da!
-Cum ai putut să crezi?Contezi prea mult pentru mine, sunt a ta!Ți-ai pierdut controlul!
-Și ce?
-Poți să lași totul să dispară?
-O, da.
-Chiar nu vezi că nu sunt lângă tine din cauza banilor?Eu îmi iau înapoi totu!Îmi iau dragoste înapoi, eu ți-am dat prea mult!
Te-ai apropiat ușor de mine și ți-am citit remuscare în ochi, m-ai luat în brațe și m-ai pus pe masă, ti-ai vârât nasul lângă ureche mea și m-ai mângâiat ți-ai lipit buzele de obrazul meu și ai continuat să-mi vorbești:
-Deci toata iubirea asta pe care ți-am dat-o ia-o!
-Crezi că din cauza banilor am venit?
M-ai sărutat nervos , așa că mi-am înfipt degetele în spatele tău, am simțit cum ai tremurat de durere, ți-ai luat buzele de pe ale mele și m-ai întrebat..
-Dacă nu aș avea bani, ai mai sta cu mine?
Te-am privit ușor în ochi și ți-am muscat buza după care ți-am răspuns calm:
-Poți să îți iei bani, poți să îți iei tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu