marți, 29 martie 2011

Unconditional

Vântul mi-a adus mirosul tău.
Mi-am înfipt degetele în balustrada rece de metal și am lăsat soarele să îmi răpească vederea.
Apa, era strălucitoare și ademenitoare.
-Ce faci?
-Las în urmă amintirile cu el.
Înfige-ți degetele în părul meu și sărută-mi fruntea.
Fă cerculețe pe umărul meu și șoptește-mi minciuni.
Mă înalț către cer și îmi țin picioarele bine înfipte.
 Îmi întind mâinile.
Iau ultima porție de frumusețe și aer.
Îmi creez imaginea ta în minte.
Vreau să fie ultimul lucru pe care îl văd.
Mă las încet dusă de curent și întind mâinile în fața mea.
Pentru o secundă am atins apa cu vârful degetelor.
Cad pierdută în apa rece și o las să pătrundă înăuntrul meu.
Mă las îmbătată cu aroma ei și o las să mă răcească.
Așa cum ți-am promis ultimul lucru pe care l-am văzut a fost imaginea ta.
Ultimul lucru pe care l-am făcut a fost să te sărut. 



2 comentarii: