luni, 18 aprilie 2011

Let me be what I need to be.

 Frigul îmi făcea respirația să înghețe în contact cu aerul.Stăteam cu fața lipită de podeaua rece și singurul lucru care emana căldură erau lacrimile mele care îmi încingeau fața.
Ai păsit indiferent în cameră și ți-ai aprins o țigară făcând cerculețe de fum.Am tușit amețită de fumul greu care îl trimiteai spre mine.Am încercat să mă ridic și spre surprinderea mea chiar am reușit.M-am grăbit către fotoliul vechi din piele, mai rece decât podeaua și m-am cuibărit în el.
Te uitai spre direcția mea, dar eram sigură că nu mă observai, nici nu am încercat să mă fac prezentă, nu știam de unde să încep,știam că mi-ai dat tot ce mi-am dorit fără să îți cer nimic.Nu aveam remarci sau idei, eram doar eu, goală pe dinăuntru cum eram și pe dinafară.Tusea ta a rupt firul gândurilor mele și te-ai uitat la mine.
-Te-am înșelat, de atâtea ori , de fiecare dată cu gândul la tine, cu frica că am să-i spun lui, numele tău, am făcut-o ca să te uit, să îi simt pe alții, doar pentru că nu ai fost aici.Am făcut o pauză pentru a lua o gură de aer și pentru a te privi în ochi și am continuat.-Pentru că nu ai fost lângă mine când aveam nevoie cel mai mult de tine,pentru că nu ai fost lângă mine nici când simțeam că am lumea la picioare...
-Nici la bine , nici la rău.Mi-ai continuat propoziția și te-ai uitat în sfârșit în ochii mei, căutâd probabil ceva cunoscut, ceva de care să te agăți.
-Nu mai căuta, nu ai să găsești  nimic în privirea mea.I-am spus evitându-i privirea și respirând accelerat.
-Te privesc lung, te recunosc, dar totuși nu știu cine ești.Mi-ai spus indiferent și cu respitația tăiată de frig.
Îmi simțeam însfârșit furia cum îmi ardea gâtul, cum se chinuia să iasă afară, dar am înghițit forțat și am trimis-o forțat înauntrul meu.
 -Îmi e dor de fetița aia de care m-am îndrăgostit de tot..
-Termină, nu vezi că fiecare cuvânt mă doare, tot ce spui rămâne înăuntrul meu.L-am întrerupt și am urlat.
-Am terminat M, am terminat acuma doi ani.Simțeam cu inima îmi era eliberată și aveam puterea să respir normal.
..Mi-ai întors spatele și ai plecat din șcena mea, ai plecat și ai tras cortina. 






2 comentarii: