luni, 30 mai 2011

Numai tu reușești.

Și uite cum ai reușit să-mi dai într-o secundă viața peste cap.Ai reușit să mă faci să îmi dau seama că m-am stricat.M-am făcut să regret că nu mai sunt copilul inocent de dinainte.Stai te rog în trecutul meu, rămâi acolo și nu mai ieși la suprafată.
Credeam că mi-am găsit locul, că în lumea mea mizeră, îmi găsesem ceva care chiar dacă mă distruge, mă face fericită pe moment.
Crezi că nu aș da timpul înapoi?Că nu aș vrea să fiu altcumva?Să nu mă mai gândesc numai la mine?Să reușesc și eu să iubesc?
Crezi că îmi e ușor?În loc să merg înainte merg înapoi.Că nu mai am nimic al meu , nu știu, chiar nu ști.
Sigurul lucru aproapre de iubire pe care îl simt este obsesia. 
Stai departe de viața mea!Deabia te-am scos, nu intra și ieși din ea ca într-o librărie.Nu căuta nimic înăuntrul ei.
Dacă intri, intră să mă salvezi...cred că ești singurul care poate să o facă.

4 comentarii: