sâmbătă, 11 iunie 2011

And someday you are gonna stay But not today, just not today.

-O să fi bine?
Nu despărțirea doare ci amintirile de după, dar, da am să fiu bine.
Și uite cum trebuie să mă salvez iarăși singură.Destinul meu are o modalitate de a mă lovi unde știe că mă doare cel mai tare.Și nu am să uit ziua aia, ziua în care am avut totul, totul pentru vârsta adecvată, pentru necesitățile mele de atunci, când atunci îmi trebuia mai mult, când vroiam să simt mai intens...și cum acuma tânjesc după orice gram în plus.
-Da, am să fiu bine, ca întotdeauna..
Când mie defapt îmi parea așa rău, atât de rău că nu te pot ține de mână în timp ce zbor.Lasă-mă să îmi ascund sentimentele în buzuznar.Aveam nevoie de tine, dar pot și fără.
-Și, ce ai să îi spui?
Eh, nu ști ce ușor e să iubești un corp, măcar de aș iubi corpul, dar iubesc totul la el, absolut totul.Cum închid ochii se strecoară în mintea mea și mă face să mă uit la fața lui, cum mă fac să îi aud vocea și să îi simt atingerile.Dacă aș avea ceva să îi spui, i-aș spune că mă rănește cu fiecare atingere sau privire, că știu că nu e pentru mine, și că nu însemn nimic pentru el, l-aș ruga să mă salveze, ori doar să mă lasă să îi simt buzele.
-I-aș spune că nu mai contează.  
 Later edit-Și le-am șimțit..

2 comentarii:

  1. Da... mi-ai amintit de un citat: "It's not the goodbye that hurts, but the flashbacks that follow".

    RăspundețiȘtergere
  2. superb, ca întotdeauna :X
    Și pentru toate postările tale superbe ai primit ceva la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere