marți, 23 august 2011

Killing myself

”suntem așa mici, acuma ne distrăm, o să avem timp mai încolo să iubim”,”pe mine m-ai făcut să cred altceva mai devreme”,”da, dar nu sunt singurul care a greșit”
Simt nevoia disperată de un dicționar în care să mi se explice detaliat cum trebuie să interpretez toate cuvintele tale, pentru că se învârt nebune în capul meu și mă fac să amețesc doar când mă fac să-ți aud vocea.
Totul îmi aduce aminte de cum era, fiecare loc, fiecare respirație, fiecare atingere, fiecare cuplu..
De ce ”chestia” asta pe care am început-o nu s-a mișcat..am rămas la fel, sunt singura care nu a trecut, singura care a rămas blocată.
Și când eram mai sigură că încep să te las în spate, te văd, cum erai mereu, atent și inrezistibil, m-ai făcut să tremur și jur că îmi plăcea mai mult înainte când nu știam unde ești, când te întorci, cu cine ești.
De ce?
Ce a fost defapt între mine și tine?
 

2 comentarii:

  1. Toti avem nevoie de astfel de dictionare, dar nimeni nu ne spune unde sa le gasim :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbat= copil mare.Nu se maturizeaza prea devreme...si pentru noi,doare uneori.

    RăspundețiȘtergere