joi, 2 februarie 2012

Astăzi iubirea vieții mele se află cu greșeala vieții sale.

Și adevărul este că niciodată nu pot renunța la ceea ce vreau pentru ceea ce îmi trebuie.
Dar dacă nu am avut curajul să-ți spun ce simt acum trebuie să am puterea să te văd cu altele.
Și ceea ce e cel mai aiurea e că dacă ai veni la mine și m-ai ruga să-ți mai dau o șansă ți-aș da-o.
Pentru că tot ce îmi doresc este să mă cauți...cu cea mai banala scuză, dar să mă cauți!
Pentru că fericirea mea se pronunță cu tine..

Dar pentru că nu te am caut înlocuitori care să semene cu tine.
Pentru că în mintea mea când el mă sărută mă săruți tu și pe buzele mele mereu stă numele tău.
Și el îmi povestește despre tine, îmi spune că ești fericit.
Că îți e bine..
Iar eu..pe mine când adevărul mă lovește fug repede în brațele minciunii.


3 comentarii:

  1. Melodia e superba :). Si ce ai scris de asemena... pacat ca e trist :(. Va fi bine intr-o zi! Poate te va cauta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca te vede in bratele altuia poate crrede ca nu-l mai vrei si de asta nu te cauta....sau poate ceea ce vezi tu greseala vieti lui e iubirea vieti lui...

    RăspundețiȘtergere
  3. @suflet inocent de un an incerc sa ma conving asta..:D

    RăspundețiȘtergere