joi, 22 noiembrie 2012

Orgolioși, încăpățânați, leneși, nebuni ăștia suntem noi, am face un cuplul perfect.

Dragă zi de joi.
Am senzația că îmi trăiesc viața de la o joi la alta. Nu vreau să uit cum m-am simțit astăzi, pentru că am avut cel mai complex amestec de de-toate doar privindu-te.(și doamne cât te-am privit)
Și nu e problema că mă simt atât de singură lângă tine, ca și cum aș căuta tot timpul ceva de care să mă țin, dar mă amețești, mă faci să mă întreb dacă sunt suficient de bună ca să îți fac față în fiecare zi cu același zâmbet care mi-l pui pe buze când te uiți la mine. Îmi place că mă liniștești doar cu o privire și îmi place că mă schimbi doar știindu-te în aceiași cameră cu mine. 
Îmi place că ști că e un joc, că și ție își place că nu înțelegi nici jumătate din ceea ce se întâmplă, îmi place  atunci când îmi vorbește indiferent de ceea ce îmi spune are ceva să îmi spună. 
Nu mi-ar mai place să știu că nu mai e la fel, sau că ești acolo și nu mă mai privești așa nu mi-ar mai plăcea să nu fie nimic, adevărul e că îmi dai senzația aia de care am nevoie, care îmi umple un gol care a fost gol multă vreme, ești atât de complicat și atât de normal că mă doare capul doar când încerc să înțeleg de ce faci ce faci.
Ești exact ca mine, groaznic.Nu ști ce vrei, ești isteț, ai tupeu exact când nu trebuie și ești mereu primul peste tot.Am face o echipă pe cinste, și știu că m-ai observat și că jumătate din tine vrea să cunoască mai bine jocul ăsta, dar tocmai pentru că îmi semeni așa de tare nu vei face nimic. Și tu ca și mine te hrănești din priviri.

  

2 comentarii: