sâmbătă, 18 decembrie 2010

Aroma clipelor

Ochii mei văd tot!Sau cel puțin așa spune lumea , dar ochii mei nu văd nimic din ce nu văd ochii tăi, defapt cred că tu ai văzut mai multe decât mine, eu nu văd răsăritul, nici apusul,nu văd frumusețea naturii,eu nu văd defapt nimic!
Urechiile mele aud tot!-Ba nu, nu aud apa cum curge lin și își face drum printre pietre, nu mai aud nici creionul care zgâria hârtia cândva,nu mai aud muzica ce mă liniștea cândva,muzica aia romantică care mă facea să mă gândesc la cât de norocoasă sunt..eu mai aud ceva?
Nasul meu miroase tot!-Da pe naiba, nu miros florile, nici mirosul de benzină care îmi place.Nu mai miros nici inspirația..
Eu simt tot!-Asta da! Simt emoții ,dat nu le simt alea ce le simteam ,acuma simt altele,simt că îmi lipsește ceva,simt când ceva nu e în regula, simt când mă iubește cineva, dar nu te mai simt pe tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu