duminică, 12 decembrie 2010

Căcat!

Astăzi m-a intrebat cineva ce aş schimba în viaţa mea, ei bine nu am ştiut ce să răspund pentru că adevarul este că aş avea multe de schimbat, deşi mi-am propus acuma ceva timp să nu fac nimic ceea ce să regret în timp nu m-am ţinut de promisiune...Aş fi vrut să nu fi întalnit unii oameni,să nu fi pus la suflet unele momente,dar aşa a fost să fie..Îmi pare rau că nu am păstrat unele persoane lângă mine ,că am ținut aproape de mine pe cine nu trebuia.Eu am regrete şi le recunosc.Mereu spun că nu mă mai deschid în fața nimănui şi mereu fac aceeaşi greşeală, întotdeauna costă la fel de scump şi mereu sunt aceleaşi urmări dacă ar fi să mă gândesc la ce am făcut nu aş avea timp să mă gândesc la lucrurile importante care vin odata cu viitorul!Deci la ce bun să ai regrete?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu