joi, 20 ianuarie 2011

Fericită fără numărr..

Fericită pentru că acum e soare.
Fericită pentru că e aproape weekend.
Fericită pentru că manânc gumă piscăcioasă.
Fericită pentru că nu mai am cursuri (momentan).
Fericită pentru că nu mă mai sâcâie nimeni până luni.
Fericită pentru că sâmbătă ies în oraș.
Fericită pentru că acum toate merg bine.
Fericită pentru că mâine merg la cumpărături.
Fericită pentru că mai sunt câteva zile până la 15.
Fericită pentru că am să mă pot uita la filme cu 15+.
Fericită pentru că există muzică.
Fericită pentru că mâine(vineri) scap la 12.10.
Fericită pentru că mi-am găsit geamăna (demult pierdută sau nepierdută că știam pe unde umblă).
Fericită pentru că nu mai sunt tratată ca un copil.
Fericită că există Pimkie.
Fericită că există fondul de ten.
Fericită pentru că eu îmi permit să fiu fericită.
Fericită pentru pot.
Fericită că există oameni mai înalți ca mine și mă fac să mă simt mică.
Fericită pentru că sunt fericită! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu