vineri, 21 ianuarie 2011

Eu=>Ea

Pentru că am intrat pe blogul EI și am văzut că a scris despre mine(și mi-a făcut reclamă la blog,mulțumesc apropo) am deci să o ating încă o dată la corazon(deși știu că o să mă bată)..
Andreea sau Adda , nu știu sigur dacă eu i-am spus așa prima dată sau e ceva mai vechi, dar sună cuminte(nu te lua după aparențe) și sec și îmi place.
Când are chef de râs, are chef de râs și atât(și asta e cam tot timpul), când e serioasă e suspicios de serioasă(dar e ok, am învățat să o las în pace atunci).
O să-și scrie mesaje și o să te sune să vorbiți cu orele doar pentru că nu are somn sau e plictisită.
Niciodată să nu-i dedici o meldie gen ”Adda(ironia numelui)-Prietenie adevărată” , o să o sperii.
O să-ți spuna în fată ce crede despre tine.
Prietenia cu ea e ca vremea, după ploaie vine soare.
Dacă plânge în fața ta, îseamna că , contezi pentru ea.
Dacă ai vreo problemă se dă peste cap și te ajută.
O să-ți facă sendwisuri cu ton și o să-ți placă așa de mult încât o sa le faci săptămânal după.
Dacă nu ești obișnuit/ă cu papagalii NU DORMI LA EA.
Ai crezut că le-ai văzut pe toate?Ei bine nu ai văzut-o pe ea..
Crezi că ști ce va urma când ești cu ea?Ei bine nu ai dreptate.
Adda crează dependență!
Ce am învățat de la ea? 
Să fac sendwisui cu ton!
Că există prietenie și la 1.500 km distanță.
Ce este un amic și ce este un prieten.
Să râd(știu că suna tâmpit dar așa este).
Să nu mă simt nașpa că sunt înaltă.
Că am gusturi nașpa la băieți.
Că îmi place pasta de pește.
98654321 de lucruri în total..
Aș , nu mai știu că m-ai încurcat cu Skype-ul tău, deci mulțumește-te cu atât.
Pam, pam!
P.S- >Ai vrut soare i-a mamă soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu