marți, 8 februarie 2011

Confused..

-Cum explici o confuzie?
-Nu prea știu..
-Mda..nici eu de aia am venit la tine..
-Sunt tot TU!
-Știu, dar tu gândești cu capul..
-..și tu cu inima.
-De asta am ajuns la tine..
-În ultima vreme m-ai consultat cam mult.
-Știu..te-am consultat dejeaba..
-Dejeaba?De ce?
-Pentru că tot timpul am știut răspunsul.
-Tu mereu te descurci singură, de ce ai nevoie de confirmări?
-Pentru că așa sunt eu..
-Așa sunt și eu atunci..
-Ba nu!Tu mereu ești mai puternică, doar că nu te las să ieși la suprafață!
-Te descurci grozav!
-Ba nu!Sunt groaznică, nu știu ce vreau și nu știu ce simt..
-Ști, și încă ști prea bine, doar că ești încăpățânată..
-Ce să ascult sufletul sau rațiunea?
-Ce șimți?
-Puțin din ambele..
-Caută răspunsul!
-Nu știu cum!Termină, și spune-mi ce să fac!
-Nu o fă..nu merită, nu așa..
-Dar inima..ea ce-mi spune?
 -Inima o ai tu..
-Nu îmi spune nimic..nu simt nimic..
-Dar corpul?El ce spune?
-DA!
-Ai un lucru care spune da, unul care spune nu și unul care nu spune nimic.
-Ce să aleg?
-Dorința! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu