luni, 7 februarie 2011

Challenge

Era doar conversația lor obișnuită, ea stătea ghemuită în pat, el o mângăia pe obraz.Genul de dupăamiază tipică pentru ei..
-Hei tu!?
-Nu,nu eu..
-Ba da, tu.
-Eu!?Niciodată!
-Tu pentru mine întotdeauna.
-Zău?
-Păi cum să nu.
-Mă enervezi!
-Eu te iubesc.
-Cum poți să mă convingi?
-Nu pot...
-Trebuie!
-Nu ai cum.
De ce mă iubești!?
-Pentru că ești totul pentru mine..
-Așa de mult?
-Totul.
-Prea mult.
-Prea puțin pentru cât meriți.
-Eu nu merit nimic!
-Ba da, meriți abosolutul.
-Ești penibil!
-Mereu sunt așa când e vorba despre tine..
-Minți, ești așa tot timpul.
-..de când te cunosc.
-Adică din totdeauna.
-Da, de atunci.
-Te provoc!
-Ba nu, nu o faci..
-Ba da, haide fă-o!
-Sigur vrei asta?
-Categoric!Dă-i drumul! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu