luni, 21 februarie 2011

High..

 Strângeam cana de ceai la piept să mă încălzească.
Stăteam ghemuită în scaunul vechi și priveam răsăritul curioasă.
Încercam să scriu pe hârtie câteva adjective pentru tine:
încăpățânat,curios,provocator,infantil,inrațional..”
M-am oprit aici pentru că eram ușor afectată de gândul că aveam așa multe adjective să-ți atribui încât m-ar fi prins și seara tot în același loc scriind tot despre tine.
Astăzi am observat că am multe vise și imaginația prea mare.
E ciudat..cum poate să îți pese și să nu îți pese în același timp?
Cum poate să te doară și să nu te doară în acelși timp?
 Să se schimbe totul, dar defapt nimic?
Astăzi am deschis ochii, poate astăzi o să fie diferit, poate astăzi se schimbă ceva sau cineva..
 Buze uscate, ochi limpezi..
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu