miercuri, 23 februarie 2011

Vintage dream..or not!?

Tot decorul era chic și îmi aducea aminte de anii 60.
Eram îmbrăcată într-o rochiță vaporoasă albă, iar părul îmi stătea la spate strâns perfect.
Fereastra era deschisă lăsând aerul rece să intre în cameră.
M-am apropiat ușor de fereastra uriașă și m-am ascuns în spatele perdelelor albe.
Te-am auzit pășind în cameră și am încercat să îmi înghit lacrimile, știam că urma să aveam o ceartă și de data asta eram chiar speriată.
Mi-am înfipt unghiile în perdea până când am auzit o sfâșâitură și am făcut un pas în față către fereastra deschisă.
-Ai grijă, poți să cazi..
Frigul îmi usca ochii înlăcrimați, iar vântul mă făcea să clipesc des, mi-am reglat voce și am folosit tonul neiertător..
-Ce vrei?
Am simțit căldura corpului lui lângă spatele meu, dar nu a îndrăznit să mă atingă, a făcut un pas înapoi și mi-a răspuns.
-Să te văd..nu te-am mai văzut demult. 
-Nici eu pe tine, dar pentru asta nu te aduc cu forța în locuri în care nu vrei.
Am scuipat cuvintele și am făcut un pas și mai în față.
-Chiar trebuie să vorbim despre asta acuma?Ar fi păcat să irosim momentele astea deliberând pe un subiect atât de neimportant.
Degetele lui acum îmi atingeau brațul , făcându-mă să simt căldură în locul în care se juca.
Am tremurat ușor  și mi-am mișcat brațul, eliberându-mă de el.
-Nu îți mai place când fac așa?
-Nu știu..
Liniștea din cameră mă neliniștea și mai tare decât prezența ta așa că am încercat să iau o gură de aer până când am simțit buzele tale pe gâtul meu.
Îți puteam simți buzele în timp ce vorbeai..
-M-am întors ca să rămân..
Am făcut ochii mari , iar respirația mi se acceleră, puteam să simt mușcătura acum ardea, iar sângele cum curgea, am simțit cum îmi pierd cunoștința, însă m-ai prins și mai tras spre tine.Am rămas socată cum eram la un punct de a cădea însă mai simțeam mușcătura cum ardea.
Ți-am prins mâna și te-am aruncat către peretele cel mai îndepărtat al camerei și mi-am trecut mâna peste rană făcând-o să dispară.
 Termină, nu acuma,nu aici am urlat singură către mine în gând și m-am apropiat ușor către corpul care zăcea pe podea.
Am simțit cum sunt împinsă către perete și îi simțeam buzele reci peste ale mele, l-am prins de păr și mi-am făcut loc din strânsoarea lui.
-Micuța M. încă mai are puteri.
Puteam să aud hohotele lui înăbușite și cinice, lucru care m-a enervat și mai tare și l-am aruncat din nou de perete doar că de data asta m-a prins și el și am ajuns unul peste altul pe podea.
-Ți-am murdărit rochia, păcat, mereu îmi plăcea cum îți stătea în alb.
Mi-am înfipt unghiile în spatele lui pâna l-am simțit cum se văita.
-Mereu mi-a plăcut că ești sadică.
-Ce vrei?
Am urlat cât am putut de tare și m-am aruncat înapoi la fereastră, acoperindu-mi părțile lipsă din rochie.
-Nu mai pot sta departe de tine.
I-am auzit reținerea din voce și îi simțeam emoțiile.Nu i-am răspuns pentru că nu știam ce să-i răspund..am stat și am privit afară.
Nu am avut curaj să mă întorc către el numai când i-am auzit pași îndreptându-se către ușă și am soptit..
-Stai..Nu vreau să pleci, vreau să stai, de data asta vreau să stai.
L-am simțit lângă mine și m-a luat în brațe și mi-am continuat propoziția:
-Trebuie să îmi promiți, promite-mi!
I-am urlat cât am putut de tare și am lăsat lacrimile să-mi curgă pe obraz.
-Nu pot..
-Promite-mi..te rog..
-Îți promit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu