miercuri, 2 februarie 2011

Leapșa..


1.Care crezi ca este cel mai enervant lucru la tine, in ochii cunoscutilor?
-Hmm..au mă pot mândri cu mai multe: sunt foarte răsfățată,încăpățânată și sufletistă...
2.Care a fost primul tau vis implinit?
-Cel de a deveni mare..
3.Ce-ti place cel mai mult la fata ta?
-Tot..
4.Care este cel mai mare regret al tau pana acum?
-Că am pus prea multe la suflet..și continui să o fac.
5.De ce iti este cel mai mult frica?
-De singurătate
6.Daca ai fi un monument arhi-cunoscut, care ai fi?
-Niciunul.
7. Care este aroma ta preferata?
-Tot ce miroase a pepene..iubesc pepenele..:)
8.Enumera cinci chestii pe care le urasti.
-Să nu am libertate,persoanele care văd numai în față, minciunile, nepunctualitatea, să mă oblige cineva să fac ceea ce nu vreau.
9.Exista vreun lucru pentru care ai renunta la familie, la prieteni, la trecut?
-Nu!
10.Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi, care ar fi primul lucru pe care l-ai face?
-Aș citii gânduri..:)
11.Crezi in superstitii?
-Nu..
12.Doua personalitati romanesti si doua straine pe care le admiri.
-Nu cred că admir pe cineva(știu sună ciudat dar așa este)
13. Ce faci cand te enervezi?
-Încerc să mă stăpânesc și vorbesc cu cineva care mă înțelege..
14.Care este citatul tau preferat?
-”Spune-mi o poveste cu noi..ce se întâmplă între noi doi..”
15. Care este primul lucru care-ti vine in minte cand te gandesti la vacanta?
-Strand.
16.Intr-un nuc sunt nuci. Iei un bat, lovesti nucul, insa in nuc nu mai sunt nuci dupa ce le lovesti si nici pe jos. Care este explicatia?
-WTF!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu