duminică, 6 februarie 2011

My everything to you!

Aveam mușcături pe mână și pe gât, cămașa ta, albă si fină acum stătea lălâi pe mine,aveam pielea de găină și transpiram..
Camera era așa mare, draperiile nerge de catifea stăteau de o parte și de alta a feresterei uriașe..stelele..nu erau, nu în noaptea aceea..
Am încercat să mă calmez și să mă concentrez pe apa care se auzea curgând de la duș, dar nu am reușit așa că m-am aruncat în patul prea mare și prea alb.
 Cred că trecuseră minute bune, pentru că nu mai auzeam apa la duș, numai o melodie care se repeta la nesfârșit.
Am auzit ușa de la baie cum se deschide și am văzut aburii cum pătrundeau în cameră, a ieșit din baie și m-a privit suav și mi-a zâmbit, s-a aproiat ușor către mine și m-a sărutat pe gât și mi-a șoptit ușor la ureche:
-Ești gata?
Am dat ușor din cap și i-am atins buzele cu limba.
-Fac pariu că nu ai să poți uita melodia asta niciodată..

2 comentarii:

  1. Cred ca ai talent.
    Nu imi prea dau seama daca postarile tale au vreo legatura.
    Oricum, cred ca ar trebui sa scrii o carte. As fi unul din fanii tai. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau fani! Miruna nu e corect....si eu scriu relativ ok:|

    RăspundețiȘtergere