duminică, 13 februarie 2011

The same damn thing!

Poate fac greșeli,dar sunt ale mele și îmi asum consecințele.
Trebuie să înțelegi că nu o să rămân aia mică.
În primul rând trebuie să înțelegi că aia ”mică” nu mai are 5 ani.
Viața care o trăiesc e a mea, nu a ta, nu a altcuiva doar a mea.
Știu că sunt foarte greu de înțeles, dar așa sunt, și așa o să rămân.
Atunci când plâng, nu o fac în fața ta tocmai ca să își dau de înțeles că nu vreau să ști.
Poate nu îți dai seama dar din cauza ta sunt așa.
Din cauza ta fac greșelile astea.
Am nevoie de aer, tu mi-l iei.
Știu că îți e greu, și mie.
Mă izolezi de lume.
Nu o să fac greșelile tale, ci pe ale mele.
Trebuie să înțelegi că nu sunt de sticlă.
Când mă pierd din drum, tot eu îl găsesc înapoi.
Trebuie să mă lași să îmi găsesc eu persoanele în care am încredere.
Da, râd mereu, dar nu înseamnă că nu învăț.
Viața mea nu e ca a ta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu