duminică, 13 februarie 2011

Știu că nu înțelegi nimic! Nici eu..

-Heei, e 6.30 ai spus să te trezesc..
Închide ușa și pleacă.. 
7.10 Privesc obosită spre soarele care intră printre jaluzele și mă întorc spre perete.
Nu adorm (la loc) bine și apari și tu care vi și mă pupi stiind că cedez.
Nu e corect!Ști că acuma nu mă mai pot culca!
Mă săruți(2 minute) și dispari.. 
Nu e corect!!!
Nu mai am somn așa că mă îndept nervoasă către bucătărie, cafeaua făcută, cerealele pe masă.
De ce m-ai trezit?Dacă te descurci fără mine?
Te caut, mă îndept nervoasă către baie și aud apa la duș.
 Mă îndrept fericită că te-am găsit către baie, dar apa curegea singură.
Prosopul aruncat pe jos, capacul de la gelul de duș desfăcut, iar apa curgea.
Aranjez în baie și mă duc nervoasă în cameră unde se auzea televizorul.
Iarăși ai lăsat pe MTV-ul să meargă și ai plecat,ști că urăsc asta.
Închid televizorul și mă duc înapoi în dormitor nervoasă, aruncând pătura pe mine și mă pitesc la colț.
Întind mâna spre partea ta, singurul loc în care nu am căutat.
Și te găsesc, dormind dus și sforâind ușor.
Zâmbesc, te iau în brațe și îți soptesc la ureche:
-Heei, e 7.30 ai spus să te trezesc.. 
 P.S :Poza e a lu' Adda!(nu te superi, nu?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu