joi, 3 martie 2011

A doua leapsă și atât.

Încă o leapșă la care am fost invitată de WaterDrop pe care normal am să o onerez și am să îi pasez și Addei această leapșă.

1.Sunt foarte perversă pentru vârsta mea.
2.Aș vrea șă pot citii gânduri. 
3.Păstrez și cea mai mica amintire.
4.Mi-aș dori să fie o zi vară.
5.Nu îmi place să nu știu.
6.Mi-e scârbă de nimic.
7.Des citesc fragmente din conversații pentru că am nevoie să simt din nou anumite lucruri.
8.Îmi pare rău că mă deschid în fața tuturor.
9.Îmi place tot ce are legătură cu albastru, vara, căldura, apa.  
10.Nu sunt cine vrei tu să fiu.
11.Am învățat că sunt eu împotriva lumii.
12.Niciodată nu am să am 1.65 înălțime.
13.Rar ai să mă auzi cântând.
14.Plâng când nu mă vede nimeni.
15. Scopul meu suprem este nu l-am aflat încă.
16.Mă enervez când nu am libertatea de care am nevoie.
17.Am nevoie de un EL în viața mea.
18.Ar trebui să mă maturizez.
19.Urăsc când nu am ce îmi doresc.  
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu