joi, 24 martie 2011

Ruj roșu pentru zile negre.

Poate pentru că nu îl pot avea îl vreau așa tare.
E ceva straniu , pentru că nu îl vroiam în viața mea, îl vroiam doar în patul meu.
Îmi plăcea doar cum mă făcea să mă simt.Acele câteva minute , doar câteva respirații, dar intense.
Nu îmi pasă, defapt chiar nu îmi pasă, nu îmi păsa ce implică,trebuie doar să mă simt eu bine și atât.
-Gata băutura?
Era înalt, părul brunet și ochii negri, dacă aș fi crezut în povești aș zice că e rupt din mintea mea.Pentru mine era exemplul perfecțiunii, pe care nu îl mai credeam demult posibil.
-Da.
-Încă una?
-Nu, nu beau.
Privi paharul gol și țigarea din mâna mea.
-Și nici nu fumez.am contiunat fără interes propoziția.
-..nu ai vicii.
-Ba da, am doar unul.
Își dădu jos geaca din piele și și-o aruncase pe spătarul scaunului.Îi făcuse semn chelnerului și își comandase o vodka.
-Ți-a spus că nu mai puteți continua.
-Poftim?
Mi-am dat ochii peste cap, deranjată de faptul că îmi subestima experența.
-Cămașa.
-Ce-i cu ea?
-E șifonată, ai urme de ruj pe guler și miroși puternic a parfum feminin.
Am spus calm neuitându-mă la el, doar imaginându-mi privirea de pe fața lui.
-Nu l-ai mai văzut de ceva vreme și te intrigă faptul că nu poți să simți cu nimeni ceea ce simți cu el, numai el știe cum să te atingă.
L-am privit și mai dezinteresat și am contiunat să fumez țigara făcând abstracție de prezența lui.
-Totul s-a schimbat.
-Scuză-mă, ce te face să crezi că îmi pasă?
L-am întrebat intrigată de faptul că nu își dăduse seama că vroiam să stau singură.
-Așa e, ție nu îți pasă de alții, ție îți pasă doar să te simți tu bine.
-Te cunosc?
 -Nu, el m-a pus să te caut, mi-a spus că sunt exact ceea ce cauți.
-Ei bine, spune-i că îl caut pe el, nu înlocuitori.
 -Îmi pare rău..
-Trebuie să plec.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu