miercuri, 6 aprilie 2011

Let me grow up,please!

Plimbă-te și tu cum m-am plimbat eu ieri, și spune-mi că nu ai să te gândești la tine.
Lasă vântul să îți suiere la urechi și să îți mângâie fața care cândva ți-o mângâiam eu..
Ști care o să îți fie primul gând?
#-Viața e prea frumoasă ca să o trăiesc fără tine.I-am scris printre lacrimi pe bucata de hârtie veche și ruptă.
Și încerc pentru a mia oară să-i las umbra în spatele meu și să mă îndrept către răsăritul meu.

Un comentariu:

  1. Felicitari ! Blogul tau a primit Premiul MOST WANTED BLOG, in urma unui sondaj efectuat pe pagina grupului MWB ! Iti poti revendica premiul,sau poti afla mai multe informatii ,accesand unul din urmatoarele linkuri :
    http://grupulmwb.blogspot.com/2011/04/premiantii-most-wanted-blog-aprilie.html
    ...sau
    http://grupulmwb.blogspot.com/p/revendica-premiul-mwb.html
    Ne.am bucura foarte mult daca ai alege sa devii membru al grupului MWB!
    ''MOST WANTED BLOG nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea.....iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai grupului MWB!''

    RăspundețiȘtergere