marți, 17 mai 2011

Change the way you kiss me.

Aveam urme de aseară pe obraz, parul îmi era dezordonat, iar ochii îmi erau înăbușiți.Priveam entuziasmată spre geamul micuț al camerei, căutând ceva ceea ce să îmi ataragă atenția.Din când în când iau o gură de apă și trag câte un fum de țigară.Îmi aduc aminte de tristețe și încep să las lacrimile să cadă încet în jos.Te-am avut, ieri, și alaltăieri, și săptămâna trecută, te-am avut tot timpul, dar niciodată nu sentimental.
Vi, te asezi în pat, mă corupi, îmi absorbi energia și pleci, la fel cum ai venit, repede.
 De data asta , a fost diferit, de data asta ai rămas, m-ai sărutat ușor pe frunte și m-ai avut, m-ai făcut să adorm la tine în brațe, apoi ai rămas lângă mine. 


*Ieri, 23.46
”Ce ar fi dacă în seara asta am face ploaia să ardă?”
Ignor mesajul și încerc să mă cuibăresc printre pernele rătăcite în pat.
 23.58  
”În seara asta,obligă-mă să uit” 
”Nu mă mai ispiti, te rog”
”Ști că și tu vrei, că urli de dorul meu, că îți e dor de mirosul meu.”
”Dispari din viața mea”
”În 5 minute ajung la tine.”
Nu prin asta mă refeream să dispari din viața mea, eram gata să te las, să mă vindec de tine, sau poate așa e menti, tu să fi mulțumit, eu să plâng de mulțumirea ta.
..După cinci minute, îmi apari atrăgător la ușă, aprorpidu-te amenințător de buzele mele, care urlau demult după ale tale.Mă ridici și mă pui ușor pe pat îmi soptești ușor la ureche că de data asta o să fie diferit și îmi săruți fruntea.


Aș putea crede mai mult în basme decât în noi doi, dacă nu aș fi așa de dependentă de tine, poate aș putea vedea demonul ce se ascunde sub învelișul ăla.
Încerc să îmi adun gândurile și să le lipesc una de alta.Promit,dar promit că ai să fi doar al meu, ceea ce vreau, mereu am.
dar promite-mi și tu că ai să schimbi felul în care mă săruți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu