sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Am cunoscut un necunoscut..

...
Dar am privit oglinda mai bine și mi-am dat seama că nu s-a schimbat nimic,tot la fel am rămas, spun ”nu” în loc de ”da”.
Sunt nehotărâtă când e ceva important și hotărâtă la nimicuri. 
Sunt tot eu ,aia care atunci când nu înțelegea ceva ferea privirea și făcea pe copilul nevinovat.
Încă mai trebuie să mă asiguri în fiecare secundă că eu contez pentru tine.
Încă mai am ochii aia strălucitori care se lumineaza când te văd.
Încă nu înțeleg cum vine treaba cu iubirea.
Eu cea care tremură de nerăbdare la un lucru atât de nesimnificativ pentru alții dar atât de important pentru mine.
Tot mai caut melodii care mă reprezintă și le ascult la nesfârșit.
Când îmi e frică de necunoscut spun ”nu” dar mă întreb cum aș putea prelungi momentul..
Încă sunt ca refrenul ăla care îți vine în minte la nesfârșit dar nu ști cum se numește melodia.
Încă îmi pare rău de ceea ce fac dar nu m-aș opri.
Tot nu mă gândesc la viitor.
Încă mai trăiesc clipa ca și cum ar fi ultima.
Tot geloasă am rămas.
La fel de încăpățânată, răsfățată ,romantică(deși nu recunosc),copilăroasă,rușinoasă, plângăcioasă sunt..
Încă fac ceea ce cred eu și nu mă gândesc la alții.
Încă mă izolez de lume când simt nevoia.
Am rămas exact la fel!
Doar că mi-am schimbat hainele, machiajul și adresa..
 Fuck you..din cauza ta sunt așa..!
 * 
P.S(fără nicio o legătură cu postarea): Îmi este așa de dor de tine, să își spun ce-i cu mine și să spui că sunt o fraieră și că oricum nu am gusturi bune, vreau la tine tu grasoo! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu