sâmbătă, 29 ianuarie 2011

I'm sorry?! I don't know WHY..

Am încercat să caut prin amintirile mele un lucru cu care să te atac,un gest pe care l-ai făcut, da am găsit dar nu l-am folosit.am stat cuminte și te-am ascultat dând din cap de fiecare dată când mă întrebai ”ai înțeles?” 
Stăteam cuminte pe fotoliu și priveam cum încercai să îmi explici un lucru pe care eram sigură că nu-l înțelegeai.
.Mă plictisisem să îți explic același lucru de milioane de ori ,aveam miliarde de motive să te atac, să îmi fac dreptate și să te pun în cui,dar nu am făcut-o , nu știu de ce dar când e vorba de tine totul se rezumă la ”nu știu”.
Prima întrebare care mi-a trecut prin minte era ”de ce?” , totuși ce făceam eu lângă tine?Mi-a trebuit câteva secunde să îmi dau seama că defapt răspunsul era atât de cunoscut și evident:”nu stiu”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu